Detailed Notes on بخاری فضای باز

Wiki Article

فناوری بکاربرده شده در انواع بخاری‌ تابشی امکان استفاده‌ این دستگاه‌ها را در فضاهای بسته و باز فراهم می‌کند. امروزه، انواع بخاری تابشی طراحی شده، جایگزین سیستم‌های گرمایشی سنتی شده‌اند، چرا که علاوه بر محیط‌های بسته، قابلیت بکارگیری در فضاهای باز را نیز دارند.

سیستم های فوق موجب گرمایش افراد و اشیا اطراف آنها گشته و از گرم شدن هوا و متعاقبا اتلاف حرارتی بسیار بالا به جهت سبک بودن هوای گرم جلو گیری می نماید از دیگر مزایای سیستم های گرمایشی تابشی یکنواختی دما و ایجاد گرمایی مطبوع همانند گرمایش تابشی حاصله از نور خوشید می باشد.

نقد و بررسی‌ها هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

شرکت شایانیر صنعت آرتان با نام تجاری گرماسان، تولیدکننده انواع مدرن‌ترین سیستم‌های گرمایشی ( دستگاه‌های گرماتاب ) است که دارای بیش از یک دهه تجربه بسیار موفق درخصوص طراحی، تولید و اجرای سیستم‌های گرمایشی با برند ثبت شده و انحصاری گرماسان در کشور می‌باشد.

نمایش سریع افزودن به لیست علاقمندی ها هیتر قارچی استیل ایرانی

هیتر های گازی تابشی سرامیکی گرماسان در مدل های زیر ارائه می گردند:

عمدتاً گیاهان مقاوم به سرما (بدون گیاهان حساس به سرما) را پرورش می‌دهید و شما به خوبی از فضای خود می‌توانید استفاده کنید.

از ویژگی های هیتر های سرامیکی مدل رستوران و ویلا می توان به قابلیت نصب ترموستات، سازگاری آن ها با گاز شهری و کپسولی و جرقه اتوماتیک اشاره این منبع نمود.

منابع تغذیه متفاوت نیز یکی دیگر از مزیت‌های بخاری قارچی است.

جهت دریافت جدیدترین مقالات زی بلاگ و تخفیفات و جشنواره های برنازی عضو شوید

در سیستم مدل های قرنیزی از نوعی پنل استفاده می شود تحت عنوان، پنل پا کوتاه یا پنل قرنیزی که این پنل ها با داشتن شکلی مشابه کمربند تمامی دیوارهای خارجی اتاق و سالن را در بر می گیرند.

گفتگو با عوامل سریال «مستوران» که به زودی روی آنتن شبکه یک می‌رود مستوران؛ راوی قصه‌های کهن

هیترهای ویلایی نیز به چندین مدل تقسیم میسند که بهترین نوع آن بخاری قارچی یا هیتر هرمی است. در این جا قصد داریم راهنمایی جامع برای انتخاب بهترین نوع هیتری که ممکن است به آن احتیاج داشته باشید را ارائه کنیم و در این صورت جواب بسیاری سوال های خود را در مورد انواع هیتر های تابشی نیز می گیرید.

اما یک تقسیم بندی دیگر نیز برای بخاری‌های فضای باز وجود دارد و آن، تقسیم بندی بر اساس نوع سوخت مصرفی این بخاری‌هاست.

Report this wiki page